Η δυτική πλευρά της πόλης Ναυπάκτου αλλάζει, καθώς προχωρά το σημαντικό έργο υπογειοποίησης του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, που θα επιτρέψει την απομάκρυνση των στήλων και των εναέριων καλωδίων, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά την εικόνα της πόλης.
Το έργο αφορά στην υπογειοποίηση του δικτύου Μέσης και Χαμηλής Τάσης εντός της πόλεως Ναυπάκτου και υλοποιείται από τον ΔΕΔΔΗΕ. Το έργο αυτό προβλέπει την ανάπτυξη νέου υπόγειου δικτύου μήκους 8,2 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμό περί το 1.000.000 ευρώ και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τον Δήμο Ναυπακτίας.
Στο πλαίσιο παρακολούθησης της εξέλιξης του έργου πραγματοποίησαν συνάντηση ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ.Βασίλης Γκίζας, ο Διευθυντής Περιοχής Αγρινίου του ΔΕΔΔΗΕ Δρ.Λάζαρος Λαζαρίδης, καθώς και στελέχη της ίδιας υπηρεσίας.
Στόχος της συνολικής αυτής παρέμβασης είναι η ενίσχυση της ανθεκτικότητας του δικτύου ηλεκτροδότησης απέναντι σε ακραία καιρικά φαινόμενα και φυσικές καταστροφές. Παράλληλα, γίνεται και μια αισθητική αναμόρφωση της πόλης.
Η ολοκλήρωση των ανωτέρω εργασιών αναμένεται στις 30 Ιουνίου 2026.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου